Objednávky

  • V INSPIO vás sprevádzame celou objednávkou a informujeme vás o jej aktuálnom stave. Stav objednávky zistíte kedykoľvek na našej stránke – stačí na to link, ktorý nájdete v emaile hneď po vytvorení objednávky.

  • Ak Vám došla poškodená tabuľka, pošlite nám prosím dve fotky: 1. fotografiu poškodenia tovaru a 2. fotografiu štítku na balíku na email info@inspio.sk.
  • Obratom Vám vyrobíme a odošleme novú tabuľku. Poškodenú tabuľku nám nezasielajte späť.

  • Ak Vám došla poškodená textilná nálepka, pošlite nám prosím fotografiu poškodenia tovaru na email info@inspio.sk.
  • Ak počas prepravy došlo k pokrčeniu textilnej nálepky, zo skúsenosti vieme, že po nalepení sa táto nálepka úplne narovná a nebude vidno žiadne poškodenie.

  • Ak Vám došla poškodená vinylová nálepka, pošlite nám prosím fotografiu poškodenia tovaru na email info@inspio.sk.

  • Vinylové nálepky sú podľa ochodných podmienok personalizovaný tovar. Z tohto dôvodu nie je možné nálepku vrátiť.
  • Textilné nálepky nám viete vrátiť na adresu: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501. Kvoli identifikácíí produktu a objedávky je nutné vyplniť reklamačný formulár. Hneď po vrátení tovaru Vás budeme informovať o ďalšom postupe.

  • Záleží nám na spokojnosti zákazníka, preto nás čo najskôr kontaktuje na email: info@inspio.sk.

  • Záleží nám na spokojnosti zákazníka, preto nás čo najskôr kontaktuje na email: info@inspio.sk.

Zdieľajte tento článok svojim priateľom